FREDAG!

Äntligen fredag! Idag har det inte hänt så mycket. Skola, och sen pvg hem gick jag förbi Caitlin för att se hur det var med henne. Hon har opererat knäet för 3 gången men nu verkar det som det e bra!
Nu sitter jag här och ikväll blir det lax :)
Hoppas att jag kan äta för att jag har två ploppar i munnen så jag kan inte stänga käkarna helt. Så jag kan inte tugga XD + att jag har lite skav längst bak i munnen :( Men i november ska jag ta ut plopparna och skavet ska jag sätta lite vax på så ska det nog bli bra!
¨
Caitlin efter operationen.
¨
SARA!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv; Det är bra:) vädret börjar bli kallare bara;)<3

2010-09-11 @ 15:12:38
URL: http://lovisabergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0