Blandat

Idag var det skola igen och jag hade digital illus :) Det e en klass om typ photo shop, abobe flash och abobe illustrator. Fett coolt! Det fanns 14 olika adobe program på datorn och alla var version CS4.
Det var en ganska bra skoldag och jag fick ingen matte läxa för Mr. Macias glömde tiden :D Imorron e det prov på alla stater och alla floder :/ Inte det roligaste men det ska väl gå.
'
Något som inte heller e kul e att Tommy blev halt igår när jag skulle rida så det blev ingen lektion men om han inte e bra till nästa gång ska jag rida en vit hest som heter Roody. Han verkar jätte bra.
'
På söndag ska vi till Bear Lake och kampa med Jan Franzen (svensk) och hans familj. Maddie Reed följer oxå med!
Det var lite av allt som händer här :)
SG <3<3<3
'
SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0