Fullt upp

Jag har inte kunnat blogga på ett tag för jag har haft jätte mycket att göra. Läxor, prov, ridning mm. Förra helgen var det överrasknings party för Caitlin men det var bara jag, Morgan, Cait, Ashlyn och Anthony som kom :( vid 8 tiden gick vi på bio och såg EasyA. Det var jätte bra! Sen kom caits bror och hämtade oss och körde till deras hus. Där kollade vi på en till film för de har en hemma bio med jätte sköna stolar och bigma sackosäckar. När vi skulle sova så la jag mig I sackosäckarna som var stora som sängar!! Nästa dag åkte vi till glen wild clubbed som har golfklubb och spa. Vid 4 åkte vi hem till Caitlin och bjöd in mass a vänner för det kom ju inte så många till den andra festen. Men det var bara max som kom :( XD haha... Det var min helg, SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0