Sleepover :'D

Igår hade vi en liten fest med mina vänner och deras föreldrar :'P Morgan, Coleen, och John (nuffer). Maddie, Sandy,Mac och John (reed). Caitlin, Curt, och Amy (Lanzel). Efter festen gick vi ner till Catlins hus och badade i hennes utomhus pool :'Det var jätte varmt i vattnet och det kom bubblor hela tiden...  sen gick vi in på facebook och när klockan var ca. 12.30 gick jag och morgan och la oss, men de andra kom bara en kvart efter. På morgonen gick jag upp ganska tidigt för jag var tvungen att göra min comunity service project :'/


Party, hahaha...


emma snurrar, i hennes barbie kjol XD


blommor...


salad :'S


hahaha...


alla vuxna


Madelen Peyrons suuper goda choklad kaka <33 alla älskade den <33

När vi var på mitt rum och kollade på klasfoto från kunskap och MP (fick de av NORA STJÄRNQUIST <3 när de var här) då så sa caitlin: WOW, there is like 5 hot guys in a row. Hig five for SWEDEN <3  Bra betyg XD

// sara <3


Kommentarer
Postat av: Filippa

Aww, vad mysigt ni har det!!

Be dem kolla på min klass foto, de kommer typ dö av saknad av snyggingar!!;)

2010-01-31 @ 05:53:20
URL: http://hbgfoto.blogg.se/
Postat av: filippa :)

hahahahahhaha xd<3

såg de mej (A)?

2010-02-07 @ 16:08:01
URL: http://filippaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0