Film med skolan

Nu ska jag iväg med hela skolan (tror jag) och se på bio. Vi ska ner till down town (centrum) av SLC.Vi ska se en film delvis på svenska och afrikanska !!! Så jag behöver inte läsa den engelska texten XD därför kommer jag fatta före alla XD Vet inte riktigt vade den handlar om men jag tror den kommer att bli bra !! I morgon kommer producenterna till skolan och ska berätta om filmen. Hoppas någon av dem är svensk!!
Oj, jag glömde säga att efter filmen ska vi upp till PC igen och kolla på något med sundance festiva. Hoppas att jag kan se Kristen (bella i twilight) annars kommer vi nog se någon annan <3
.
// sara <3

Kommentarer
Postat av: Filippa

Gud vad kul!! Du får lära de andra lite svenska:)

2010-01-25 @ 19:35:37
URL: http://hbgfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0