community & service project..

Idag har jag varigt på tally ho hela dagen. Jag har gjort mitt community & service project. (praoua fast utanför skoltid) Sen åkte vi ner till slat lake för att hämta upp mina pjäxor som blivit utböjda för mina knölar på fötterna. nu ska jag äta men först ska jag försöka fixa en ny design på bloggen.
.
.
Här kommer min nya mobil.
.
T-mobile tap...  tack inga och lasse <3
Jag har den rosa <3
.
.
Måste ha lite prickar (.) för att min data har kommigt på att man inte kan gå ner på ett annat sätt XD
.
// sara

Kommentarer
Postat av: Flipp

Shit vad snygg den var!!! I rosa<33

Men är det inte svårt om den är på eng sen när du ska hem igen?

2010-01-21 @ 15:12:32
URL: http://fpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0