Skid-bilder <3

Idag har jag mamma och emma åkt skidor :'D vi provade 9990 alla 3. Det gick faktiskt jätte bra för Emma även fast det bara fanns svarta och dubbel svara ner. Hon körde över pucklar och allt för det finns inga pistade backar ner...  För brant tror jag XD
På toppen av 9990 kan man klättra ut ur skidsystemet och köra lössnö :'D Men det e ganska farligt eftersom det kan finnas laviner S: Och detta året e det X-tra farligt för det e typ rutten snö längst ner och det rasar lättare då... Om man åker på det. Så jag och pappa stannade i systemet även om det såg frestande ut <33 

Jag och emma uppe på 9990. BEVIS (aa)
hahaha...   en bild från förra året när vi var i Österrike XD Jag hade jätte mycket problem med att komme up för det var så mycket snö. Stavarna sjönk ner och armarna med....
Bilderna e fotade med min mobil så de är inte så bra :'/
// sara

Kommentarer
Postat av: Magnus

Men Emma, vad gor du uppe pa 9990? Hur kom du ner darifran? Snygg jacka du fatt!

2010-02-17 @ 00:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0