Ridning

Idag har jag hoppat Tommy och det gick jätte bra :) Vi hoppade en bana på 80 - 90. När jag ridit klart träffade jag Kayla och vi testade mitt nya hästgodis på Tommy, Roody och hennes häst. Alla älskade det. Även Tommy som e väldigt kräsen! Alla hästar nickade med huvudet när de tuggade och Roody sträckte på huvet och tog upp överläppen så att man såg hans tänder när han ätit upp :D
Det kallar jag bra betyg!
'
Jag har tyvärr ingen bild när jag hoppar tommy men här kommer en från i våras :)
Men jag har iaf en bild där JAG hoppar, utan häst XD
'
Nu ska jag baka frukostbullar till lunchen i skolan för skolmaten e BLÄÄÄ! Skolan börjar ju imon så jag måste gå upp senast 6 för bussen går 6.56 :( :( :(

SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0