Lightning and thunder

Guud vad det åskade innan när vi åt mat :§ Det var riktigt mysigt och det behövdes faktiskt för det har vati sol hela tiden annars så det var ganska tort ute. Nu ska jag ner till Gate way och köpa några böcker till skolstarten för man fåste läsa 500 sidor i månaden och nu kan jag inte läsa på svenska länger :(  Sen ska vi till pappas jobb och hälsa på :)

Här kommen några goa bilder från i sommras men jag fick bara 2 för det åskade ju så filippa kunden inte skicka fler.


Savanna <3 Samma dag som jag komm till HBG!


Jag när jag fick min första nötkräm på ett år!

Puss sara!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Han har börjat på Kunskap så ni kommer gå tsm när du kommer tbx <3333

2010-08-21 @ 08:24:47
URL: http://fpey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0