Första dagen avklarad, bara 178 kvar....

Då e första skoldagen klar :) Det var faktiskt ganska kul. Det e ju på en ny skola men vi e inte äldst längre för det e 8:or och 9:or på Treasure Mountain och inte 6:or och 7:or som det var på Ecker Hill.
'
När jag kom ner till buss stoppet i morse så såg jag en jätte lång kö med elever som såg lite för stora ut för att gå i 8an men när jag kom närmre så såg jag att de gick i high school (9an-12an) Lite läskigt att dela buss med dom :S
Nu kunde vi ju inte sitta längst bak och prata utan nu var det vi som var små och fick sitta längst fram :/
'
Väl framme så fick jag mitt schema och gick till min första klass som var U.S history. Där fick jag sitta bredvid Cody och en liten tjej som jag tror heter shellby. Andra lektionen var franska och där var det både 8:or och 9:or i samma klass O.o Sen var det lunch och då satt jag med Maddie, Morgan och Candace. Mamma hade köpt kyckling vingar och gjort pankakor *mums*
'
Sen hade jag science och det var jätte kul för att vi skulle skriva ner hur man gjorde en peanut-butter jelly sandwich i detalj och sen skulle läraren göra exakt det vi hade skrivit men om det stod "ta upp kniven och sätt sedan ner den i sylten" Då tog han kniven i fel ände och bara slängde ner det i sylten så den blev helt kladdig.
Tillslut hade vi ändån lyckats få ihop en macka som såg jätte äcklig ut men då hade någon skrivit på sitt papper "ta upp mackan och ät den" så då fick läraren igen för att han varit så korkad!
'
Efter science hade jag engelska :/ det var ganska tradigt för det var bara 5 tjejer i klassen och jätte många killar.
'
SARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0