Första snön <3

När jag vaknade igår så kom mamma ner och sa att det regnade :'(  Nää, tänkte jag. Jag ville ju ha snö. Å alla hade ju snackat om att det skulle snöa. Men det blev såklart bara regn...
Jag gick till skolan och när jag kollade ut genom förntret var det värsta snöstormen XD Men det la sig inte på marken :'C   Det snöade nästen hela dagen och i slutet la det sig faktiskt på marken så vi fick kanske mellen 10 - 15 cm !!    Men uppe på bergen var det kallare. De är ju högre upp. Där la sig snön från början. Så Bergen är helt vita och fulla av snö !! 
När jag kom hem från skolan gick jag och Emma ut lite. Vi byggde en snölyckta men vi hade inge tändstickor så vi ska åka och köpa. Vi gick in och satte oss ner för att kolla på Idol men det gick inte :'C   Det har kommigt en ny grej så man sa att man var tvungen att vara i Sverige för att se på Idol...   så Idol är slut för oss :'/
Under natten snöade lite men så nu har vi kanske 15 - 20 cm !!!


Uppe på bergen...


Efter snön kommer solen...


Höst & vinter...   På samma gång.

// Sara


Kommentarer
Postat av: Erika

va mysigt<3 hur länge ska du stanna i USA?

2009-10-01 @ 20:01:11
Postat av: Moster Åsa

Oj vad kul med snö, vi lär inte få någon snö i viken på länge, om ens alls. Tyvärr, det blir så mycket ljusare om det är snö på vinter. Men det är ju bra med tändstickor till lyktan. Fortfarande en del saker som saknas allt eftersom vardagen rullar på. Trist med idol, det är ju trevligt, men ni har kanske amerikanska idol. Det är säkert lika bra. Ha det fortsatt bra och ta det lugnt i snön. Kram mostter åsa

2009-10-04 @ 20:35:18
Postat av: Morfar

Hej Sara!

Trevligt att följa dej och din fotografering i SLC.

Vi har ingen snö men väl kraftig vind.

Vi kollar din blogg då och då.

Alla hälsas.

Hälsningar från Morfar

2009-10-05 @ 09:26:49
Postat av: louise :)

har ni redan snö ? :O ligger inte slc nära LA?? för där e de ju sommar året om O.o lite förvirrad :S

här e de bara regn och JÄTTE mkt blåst ! var på väg att blåsa iväg när jag gick hem från min kompis xD

saknar dig <3

2009-10-05 @ 09:51:57
Postat av: Filippa Åberg.

Wow, coolt med höst & vinter på samma gång :D

Saknar dej!

Glömm inte brevet :$<3

2009-10-06 @ 07:26:06
URL: http://filippaabergs.blogg.se/
Postat av: friida

haha coolt med höst & vinter på samma gång :)

vill med ha snö ;/

och fiiina bilder! <3

2009-10-06 @ 21:49:11
Postat av: nora

kul, här är det ju bara blåsit, kallt och regnit

hur tar du dig till skolan?

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-10-29 @ 22:07:43
Postat av: nora

saaknar dej

2009-10-29 @ 22:09:44
Postat av: Tanna

snö vi gilla :D

hoppas att det är bra med dig för det är bra här:)

men här snöar inte:(

vi saknar sari!!!♥♥♥♥♥♥♥

2009-11-09 @ 13:26:28
URL: http://sariisiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0