Stallet - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nu har jag precis kommit hem från stallet. Jag var där och tog hand om Mad eye moody...  <3   På tis e det sista dagen Sophia (ägaren) e med mig. Så efter tis har har han själv när jag e där <3   När jag hade rycktat och gått runt men homom i ca 20 min skulle Sophia rida men han hade ett litet sår på nosen och han var öm där så hon ville inte sätta på tränset :'S  
Men han brhövde ridas så hon tog en grimma och 2 grimskaft och hoppade upp. Där red hon utan sadel och träns XD Coolt <3






Till bagsoo, om han skulle få den dator: JAG HAR INTE GLÖMT DIG <3333   

// Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0