Nästan som skörhäst :'D


Heii, har precis kommit hem från tally ho (stallet), jag var där och red en ny häst som heter Lucy. Jätte söt :'D
När jag var på tally ho förra gången fotade jag en tjej som hoppade barbacka. Efeter det kom hon fram till mig och frågade om jag hade en egen häst..   Men det har jag ju inte så jag sa nej....
Då frågade hon om jag skulle vilja ta handom hennes häst 2 gånger i veckan för hon jobbade för mycket. Jag tänkte på det och i dag blev det bestämt !! 




Barbacka hoppning XD





Sara, och en lite mer aktiv blogg <33

Kommentarer
Postat av: erika<3

vad kul för dej<3<3 det jag ville säga dej som va viktigt var att jag inte kan vara skötare på baggsoo:/ men det é bara för att jag har fått min egna ponny<3<3:D:D

2009-11-11 @ 19:21:01
Postat av: filippa å :]<3<3<3<3

åh, vad roligt!! :}

men hon har benen väldigt långt bak xd<3

saknar dej!

2009-11-14 @ 18:16:07
Postat av: Tanna

wie:D det är väl en storhäst?:D

vi saknar sara!:(<333

2009-11-15 @ 18:38:39
URL: http://sariisiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0