ÅHHHHHHHHH, JJJJJJAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag öppnar 3 av skid systemen :'D  Park City Mountains, snowbird och alta !!!  Vi ska kanske köpa en engångs biljet till Park City Mountains på söndag om det inte är för mycket folk !!   Imorgon ska jag nog titta på 2012. Den kom up för en vecka sen så ganska många har sett den !!  På söndag ska jag kanske se Mew Moon (twilight) för det har inte 15 års gräns här !!! Fast jag ska bara se den om det snöar för då kan man ju inte åka skidor XD Men det ska faktiskt snöa både på lör och snö.....

// sara <3

Kommentarer
Postat av: Flipp

Kan du inte lägga ut en karta på bloggen och peka ut var du bor?? Jag har ingen aning om var det är:S

P.S Jag såg att "So you think you can dance" va i Salt lake city... Någon du känner som är med???D.S

P.S 2 Erik vann Idol F*n också. Du kan nog se dom på youtube. Sök på Reza, Tove och Mariette dom var bästD.S

Puss

2009-12-28 @ 10:30:19
URL: http://fpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0