9/7

Helloo <33

Idag har ja då vatt hos arne & sonya som de gamla hetta XD 
Det var Blääää...  men de hade goa kakor <33  jah tog me kameran så jag har fotat lite bilder idah :'D
sen hade de oxxå en hund som hette SOL (konstit namn) men hon va ganska söt..




Sen åkte jah till tandläkaren (blää) 
Somtur hade jag inga hål,  (stolt, iallafall lite)
men han hade en saliv-sug som vat jätte läskig. den gjorde så man blev helt torr i munnen och den lät jätte konstigt :'| 

Efter tandläkaren åkte vi hem och åt pizza som mamma hade bakat *mums*  <33
till efterrätt åt vi jordgubbar <3    sen skulle jag klippa gräsen med vår jätte sega handgräsklippare. det slutade med att jag fick håll och blev sur XD

de va min dag // sara <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0