22/7

Idag har jag typ bara vatt på väla och köpt spån och mat till min hamster snobben som jag måste lämna den 31:a för att han kan inte följa med till USA. Jag tror inte att jag kan skriva så mycket innan vi kommer till USA för att vi har inga möbler så man måste sitta på golvet å då får jag ski*t ont i ryggen :'|    Jag kanske lägger in några bilden men skriva...         ....det pallar jag inte :'X 

En bild från ridlägret,    aw sport horses & education <333






Min söta lilla hamster snobben <33


Nu
ska jag sova fast klockan inte e så mycket..   men jag e jätte trött   Zzz...

// Sara <3


Kommentarer
Postat av: Lipp

sara, jag vill inte att du ska åka, kmr sakna ihjäl dig och kan inte leva utan dig. :'((((((( jag kmr gråta ihjäl........ Stanna hemma

Kramizzar



P.s Du är inte lat, du ät bara väldigt trött alltid ;) Åker gärna med dig, i din bil, så kan emma åka i vår:)

Saknar dig gumman, kmr in med en present idag:)) Från London Puss:*

2009-07-23 @ 11:46:22
URL: http://gillardigmest.blogg.se/
Postat av: Erika

så sööt hamster<3

2009-07-25 @ 16:51:29
Postat av: filippa å :dd

aww, kommer sakna dig så sjukt mycket<3

älskar dej sara :*

VI I 9 ÅR :(<3

2009-07-30 @ 17:18:26
URL: http://filippaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0