13/7 - 19/7

RIDLÄGER 09 <33

Jag vet faktiskt inte var jag ska börja. Det har vatt så grymt kul och det har hänt så mycket. Ja, iaf så fick jag en jätte stor häst som heter Tinne Top  <33  Filippa fick rida tinnes mamma som heter minne xd     Lite dålig fantasi när de döpte hästarna...

Tinne va ganska lat i dressyren men var suuper i hoppningen och i terängen <33 
Emma och Evelina var jätte snälla och jag kommer nog sakna evelinas tjat om att vi skulle gå och lägga oss. 
En morgon skulle filippa rosta en macka men den blev lite brännd XD Den började ryka & så fick vi lite panik.



En bränd macka...   lite suddig men riktigt bra fotat för att varit panikslagen XD


Sen skulle Evelina typ värma en macka i mickron men den blev typ super brännd så det började rypa jätte mycket så vi fick krypa på golvet XD sen tappade savanna den plattan som e i mickron på golvet så nu e den helt paj :'P

När vi skulle rida hem från fläder-gården där vi åt våfflor kom det en lös ko springande på vägen så den första hästen blev jätte rädd >.<

På fredan åkte vi till falsterbo och tillade på massa tävlingar och åt GRATIS godis och glass *mums*
Sen fick vi Jan Brinks autofraf...  De andra fick också Rolf- Göran Bengtsons autograf men den fick inte jag :'|

Ska lägga in en bild på autografen men måste fota den först .'D

Nu pallar jag inte skriva mer men jag har mycket mer att berätta så jag skriver och lägger int lite mer bilder imorgon :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0