10/7 & 11/7

Heii <33

Idag har jag städat och slängt en massa saker, mitt rum börjar faktiskt bli lite tomt. På månda kommer de och packar ner alla våra grejer.  Då får vi sova på luftmadrasser och låna ett gammalt bord av mormor :'|   Nu känns det som USA börjar närma sig...   På månda ska jag också på ridläger *yehh* Det ska faktigkt bli riktigt kul, jag har ju längtat efter det hela våren <3



Igår

va jag på farmors 70 - års fest. Jag hade mä kameran (nikon D40) så jag fota lite blommor & sånt.
Sen tittade jag på deras suuper stora platt tv ändatills mina små kusiner komm och ville se teletabbis, hihii <33  




Det ser rätt skönt ut,  Zzz...    (min lillasyster på bilden)




Små söta sommar-fötter som klättrar i äppelträden <33




Det blev inte så super bra skärpa men det får duga + att den blev lite stor x]

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0