Vinter OS.

Har inget att skriva om så jag det får bli om Staden jag bor i nu XD   Asså Park City. Ligger jätte nära Salt Lake City.
I park city var det vinte OS 2002 och det har här Per Oloffsson slutade. Iaf så är det ganska mycket byggnader och grejor från OS. Några av husen och massa annat. Så det är ganska nytt och fint övreallt :'D vårt hus ligger på 2000 meters höjd, så det är inte så mycket syre i luften. Därför blir man lite trottare när man rider m.m  Men efter nån veck så har kroppen vant sig.  Ska äta nu så jag kan inte skriva mer.  Men jag lägger in en bild XD  Kanske lite tradit inlägg men hade inget att göra XD





Nu har jag ätit och gissa var ?   Jo Mc Donalds :'/    Men det var nog första och näst sista gången XD   Det är ju inte så super gott. Men man måste ju testa när man är i Mc Donalds hem land :'S   


// Sara


Kommentarer
Postat av: Joanna Gabrielsson

Sv: Men gud vad coolt att bo i USA! Oroa dig inte, snart pratar du flytande engelska istället :)

2009-08-13 @ 20:36:49
URL: http://joannagabrielssons.blogg.se/
Postat av: julia

Heey sara<3!

Jag saknar dig bamse mlt vi hann ju tyvärr aldrig riktigt säga hejdå:'(. Jag hoppas att du har det bra och så för det har vi men det kunde varit bättre! Tänkte bara om du hade ny msn tele nr eller nt sånt så att vi fortfarande kan hålla kontakten<3. Men du kan väl mejla ngn dag elr så



[email protected]



Puss & Kram Julia<3

2009-08-14 @ 23:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0