Viken nuu...

Jah, vad ska jag skriva (?!)  Imorgon vid 12 tiden tar vi tåget till Kastrup, men planet går inte förrän Halv 4.
Asså jag har inte fattat att vi ska flytta till USA ;P  Det känns jätte konstigt att säga hej då till vännorna när man inte fattar att man ska flytta :'S   Jag kmr sakna er så jä*kla mycket :'C  (besök gärna filippas blogg <33 www.filippaabergs.blogg.se )

Pallar inte skriva mer så jag lägger in lite bilder :'D




Baggso & en liten kisse nosar på varann <33
 

Katten var nog lite hungrig för den ville ta Lisas bulle...


Filippa & jag damp-fotade lite XD

Kommentarer
Postat av: Filippa Åberg

gumman :(<3<3

2009-08-07 @ 23:43:16
URL: http://filippaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0