Skolan

Heii, 

idag har jag vatt på skolan och gjort ett engelsk-prov. Det gick jätte bra <33   Jag kommer att komma i en vanlig klass i de flesta ämnena. Efter skolan åkte vi och handlade på Wall*Mart. Där såg jag ROSA silver tejp men jag fick inte köpa den :'/ Men jag köpte ett block, en pärm, & massa pennor :'D   På Wall*Mart såg jag en tjej med en tröja där det stod ABSOLUT SVENSK !!  Och så var det Sveriges flagga på XD  Jag han inte springa fram och fråga om hon var svensk för hon gick innan jag kom på idén XD  Sen åkte vi till Smit's. Där köpte jag svampbob yoghurtar !!   De var jätte goda XD  Kan lägga in en bild på de sen men nu ska jag iväg till Emmas skola. Sen ska vi till någon i kvarteret och grilla. Det ska alla som bor här !!  Asså i vårt kvarter <33   

// Sara <3 

Kommentarer
Postat av: Tarzan

Fint Sara! Ska bli kul att ses igen i morgon! Kram Daddy

2009-08-21 @ 05:08:18
URL: http://sariisiusa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svampbob fyrkant svampbob fyrkant:D



SAKNAR DIG SARA<3

2009-10-04 @ 20:33:56
Postat av: Josefine(stallet skötare på selma)

Heej, sara.

har du det bra i usa?

Iaf,du saknar baggzzo jätte mkt va?

Jag rider han,!

Men du kan lägga till min msn!

[email protected] vi ses!!<3:):)



Miss you!!

2009-11-16 @ 17:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0