Skolan 10/8

Idag har jag vatt på skolan och gjort ett jätte svårt matte prov med massa konstiga engelska matte ord :'S  Sen fyllde mamma och pappa i massa papper om att jag var frisk och att jag fick börja på skolan :'D   efter det skulle jag välja språk och sånt. Jag valde ett år franska .'D Men jag kunde ha valt kinesiska eller spanska XD   + att jag tog ett år konst :P 
Så om två veckor ska jag börja på Ecker Hill i 7.an. Ecker Hill är en middle school ;D   Skolan heter det för det finns ett berg i närheten som heter Ecker Hill.  
 
Sen åkte vi till Emmas skola som heter Jermy Ranch Elementery school (kallas för Jermy ranch). Där kollade vi lite sen åkte vi ner till Salt Lake City. När man kör på motorvägen som heter I 80 (den grå igenom hela USA) så känns det som om man sitter i en leksaks-bil för det är så mycket vägar, broar, vägar som går över och under varann och av / på-farter...    Det är ganska coolt :'Z   nu ska jag nog gå och lägga mig :'D  Men jag ska bara lägga in en bild på skolan <33





Jag utanför min skola <33 På min vänstra sida finns en byggnad med pool i. Den byggdes när det var vinter OS år 2002.



Emma utanför hennes skola :'D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du kommer trivas på din nya skola<3

2009-08-11 @ 15:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0