Skolan

Nu har skolan börjat hos mig med. Det är jätte många som tycker att Jag & Sverige är jätte COOLT. När det är lunch vill typ alla sitta med mig och de undrar hur det är i Sverige. Det är till och med en tjej som har tagit med en Sverige karta. Hon undrade var jag bodde så jag fick peka ut det :'D   Fast jag har inte fått någon bra vän än. Men det är 2 tjejer som bor nära mig. Jag tog skol-bussen med dem idag :'D  ska äta lite glass nu för jag har ont i halsen :'I    

JAG SAKNAR ER JÄTTE MYCKET !!

// sara <33

Kommentarer
Postat av: Erika

vi saknar dej också sara!!<3<3

2009-08-28 @ 15:19:21
Postat av: Filippa

Nu har jag läst allt! Saknar dig mest!! Kan inte förklara allt för det skulle ta flera dagar... Men jag kan nt vara inne på din blogg varje dag eftersom vår data fortfarande är paj:/ Nu skriver jag på pappas jobbe men den får jag inte använda så ofta. Du verkar ha väldigt roligt i usa. De där tjejerna komme du nog bli väldigt bra vän med:D Har du berättat om allt hä hemma? Vad tkr de om sve?är det bra?

Här är det som vanligt... Jag är sjuk(förkyld och ont i halsen) men dt blir man ju när skolan börjat:/ De i din förra klass har börjat hos oss i högstadiet nu.. Förlåt men VISSA är sjuuuuukt störiga. Men inte alla. Jag har fått ditt kort:)) Tack så jätte mkt! Vad har du för address? Jag vill kunna skriva till dig:))) Vad kan jag mer berätta??

Jo! Jag har börjat på dans:) Det är på WILSON DANCE CENTER. Och min lärare är hon i lets dance:))) Det är jätte kul.

Lyx dig som har pool! Bilderna är jätte fina:) Jag vill komma till dig och gå i din skola och bada i din pool och cykla i bergen och shoppa och göra allt kul som finns hos digXD

Hmm, du har väl nt glömt mig?? :D

Nä, skoja bara det har du nog int

Orkar inte rätta om dt finns stavfel, Har nog aldrig skrivit så här långt:D

PUSSPUSSS FILIPPA SOM SAKNAR DIG MESTXD

P.S Igår blev Mildred 3 månader!

P.SS Bli kompois med dom på bussen och hon med kartan

P.SSS Har du sett ngn kändis lr så?

P.SSSS Saknar dig <33

2009-08-29 @ 09:24:34
URL: http://gillardigmest.blogg.se/
Postat av: Filippa ÅBERG

Jag saknar dej skitamycket!

Känns fortfarnade jätteoverkligt att du är i USA.

Men vi har ju börjat på kunskapskolan, och den är skitabra! så vi trivs jättemycket, på måndag ska vi göra muntligt engelsk test bbaaaaaaajs >.<

& vi har fått massor av nya kompisar, vi känner redan alla i vår klass o alla är snäälla o s姧

baggen saknar dej mega mycket, har börjat rykta han så att han blir lite finare iallafall :D

Savanna ramlade av på baggen i torsdags :/ busponni!

annars har det nog inte hänt så jättemycket, eller jo! jag letar medryttarehäst :D:D

KOM HEM! :*<3

2009-08-30 @ 14:42:53
URL: http://filippaabergs.blogg.se/
Postat av: Frida

Vi alla saknar dig Sara!<3

Hoppas du bli bra vän med dem nu! :D

Är det inte svårt att prata engelska? (a'



ha de naajsigast ! <3

2009-08-30 @ 22:48:19
Postat av: louise

hejhej <3 vilken häst har du ridit ?:D vill se vilken de e :)<3<3<3 saknar deej <3

2009-09-07 @ 16:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0