Salt Lake City

Igår var jag, Emma & mamma i Salt Lake och shoppade.

Vi körde först ner och
då typ fotade jag alla vägskyltar jag kunde se XD
Sen när vi var nere var det jätte varmt. Ca 30 grader.....   Iaf så gick vi runt i värmen och kollade på grejor  :'D
Efter det gick vi och åt mat på Apple Beest.  Jag åt en hamburgare och de andra vet jag inte vad de åt XP    
När vi hade ätit gick vi till en skoaffär och köpte skot och en skolväska. En bit bort låg Hägen Das. Det är tysk jätte god glass :'d   Den smakade Suuuper gott !!!   Efter glassen årkade vi inte mer så vi åkte hem!!   När vi kom upp till Park City åkte vi och hämtade våra porslins saker som hi målat dagen innan. De var jätte fina. 

När vi kom hem till huset gick jag ut i trädgården och fotade några kolibri. Det blev inte så bra för jag har ju inget tele-ovjektiv :'C   Men vi ska köpa ett Nikon 50-200 med VR  :'D    Så då kan nog jag och pappa fota riktigt fina kolibri bilder.  Fast jag har ju några bra. Men de är ju inte från vår trädgård. De är från ett klubb hus som också har en kolibri matare i trädgården.   Nu är det lunch och efter det ska vi till en pool. För det är duper varmt !!!

// Sara <3
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0