Ridning...

I går var jag på tally ho farm och red en häst som heter butter <3  Det gick jätte bra, fast det var så varmt :O   Jag tror de blev lite förvånade när butter gick på tyglen för det verkade som om det trodde jag var en nybörjare för jag hade ledare till ridbanan och jag red med 2 andra som inte hade börjat gallopera än XD  Men nu sak jag iaf börja i en bra grupp.
I USA har inte 1+ 2- 2 2+ 3- 3 +3 som vi har i sverige :'C  För i USA heter det typ lätt mellan avanserad och super avanserad m.m  
Jag tror jag skulle gå i super avanserad :'D  Hoppas bara att det inte blir FÖR svårt  >.<

Butter var en brun häst. (vet ej vilken ras)
Stort huvud och små bet, ganska söt.
 
MEN ALLDRIG SÖTARE, SNÄLLAR, BÄTTRE, KLOKARE, ROLIGARE, MER ÄLSKAD AV MIG ÄN VAR BAGHEERA ÄR <3333  DU ÄR BARA BBÄÄSSTT, KOMMER ALDRIG ATT GLÖMMA DIG MIN LILLE BAAIBS <3 !!!




ÄLSKAR DIG, KOMMER ALLTID ATT GÖRA <33




Kommentarer
Postat av: Erika

baggsoo<3

2009-08-13 @ 10:56:30
Postat av: filippa

duktig sara som hamnar i en bra grupp :)<3

2009-08-13 @ 17:09:16
Postat av: frida

vad kul! :)

då kommer du gå med dem bästa typ ;D



Aww bagge saknar dig :( <3

2009-08-13 @ 19:04:54
Postat av: Savanna&Wilma

vi saknar Sara!!! kan du inte lägga in en bild på Butter CP-hästen??ta inte illa upp.savanna ska rida Baggso på torstag lovar att ta hand om honom!!!!!

2009-08-18 @ 12:20:38
URL: http://sariisiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0