Pool...

Hej, 

Nu har jag precis kommit hem från en super god restaurang där vi firade mamma födelsedag. Det var super god mat. Men man måste gilla kött för man får typ en stor kött bit och så får man tex: potatis på en annan liten talrik. 

Innan vi åkte till restaurangen var jag, mamma och Emma vid en pool och badade.  I morgon ska vi på en utflykt till en fin sjö som heter bear lake. Den är jätte fin för det finns en speciell bergart där. Den gör att vattnet blir turkost. Det tar ca 2 timmar att köra till bear lake. När man är framme kör man upp bilen på stranden XD  Nu ska jag sova så ni får veta mer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Erika

jag vill veta nu!!

2009-08-22 @ 10:58:50
Postat av: Moster Åsa

Hej sara. Vad skönt att ni äter gott. Det är ju viktigt, när vi bodde i finland var maten det största problemet eftersom våra barn inte ville ha maten och jag själv tyckte det smakade konstigt. men efter något år vande vi oss även om vi hela tiden saknade falukorv. När vi nu är i sverige äter vi nästan aldrig falutkorv. Kul att ni firade mamma också, det är väl den dagen på året som det är mest påtagligt att man bor långt borta, ingen ringer och ingen kommer, även om det är skönt ibland att slippa baka och kocka. Hälsa alla. Kram MÅ

2009-08-24 @ 18:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0