Pool <3

Nu ska jag till en pool som ligger i Park City <33  Typ en kvart bort XD  Det är suuper varmt så ett litet dopp kan behövas. Skriver mer sen för mamma ropar. Kanske har en bild på poolen då <33

...   Hemma nu tittade precis på amerikanska Wipe Out XD  Det är super kul, men jag tycker att den svenska banan är svårare. Men alla vet ju att Norden är bättre :'D

Poolen var jätte fin och vid kanten var det jätte strömt så man åkte runt hela tiden *haha*
Men vi hade lite otur för vi åkte dit vid 11 tiden men den öppnade inte förrän halv 1 så vi fick åka hem igen och äta :'|
Som tur blev det ju ändån bra tillslut !!  Bilder kommer imorgon för jag orkar inte ladda in de nu :'S


nu är bilderna inne....


Poolen XD



Poolen igen XD

// Sara <3

Kommentarer
Postat av: Erika

ser kul ut xD

2009-08-14 @ 13:12:54
Postat av: Nora

Hej

Vilken fin pool, önskar att jag också fick bada i den poolen.

Men den går nog inte att bada i när jag kommer(hihi)

Tror du att det finns någon inomhus pool då?

/ Nora

2009-08-15 @ 18:38:58
Postat av: Wilma&Savanna

Det ser hyper ut :O vi kommer å badar på måndag!! nee skoja bara. :( Svampbob kl 08:40 10:00 :) 18:40 du får vaka tv i ett dygn!!:)

2009-08-18 @ 12:30:19
URL: http://sariisiusa.blogg.se/
Postat av: Emmy

Ser kul ut!!! xD

2009-10-18 @ 09:36:10
URL: http://sariisiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0