Igår...

Heii, glömde skriva igår, men skriver nu istället. 

Först åkte vi till Emmas skola och kollade. Sen Tog vi mammas subaro och åkte till IKEA igen XD    Där köpte vi säng-bottnar för de glömde vi ju förra gången + att vi köpte 2 lampor, en spegel dusch draperi och mycket annat. Men jag blev lite besviken för jag ville ha vatten-växter. Precis som savanna XD   Men de hade ju såklart inte det   *snyfft
När vi kom hem igen åkte hela familjen till en jätte god kina resturang. Jag åt friterad kyckling men det skulle jag nog inte gjort :'O    För jag fick jätte ont i magen och jag mådde-illa :'S


// Sara

Kommentarer
Postat av: Erika

stackars dej:(

2009-08-16 @ 20:12:21
Postat av: Moster Åsa

Hej sara, kul att läsa din blogg. Kommer bli himla kul att följa ditt liv där. Trist med magen från kinarestaurangen men den blev väl snabbt bra igen. Vattenväxter kommer du klara dig utan, eller hur? Du får hitta några andra växter som du kan pyssla om. Jag håller ju ställningarna här hemme med era stora djungelträd, och det är inte det allra lättaste. Du vet mina fingrar har aldrig varit så gröna som din mammas, i alla fall inte mitt intresse. Men än så länge lever dom. Skriv snart nåt nytt och lägg in nya bilder. kram moster åsa

2009-08-16 @ 20:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0