Fullbokad Tisdag !!

Hey, 

Idag har pappa åkt på tjänsteresa till Philadelphia. Men han ska inte vara borta så långe för han kommer hem på Freda :'D   När vi hade sagt "hej då" skyndade vi oss till min skola men det hade vi inte behövt för vi var tvungna att ha tagit vaccinet hepatit B innan jag kunde registrera mig :'S  Så vi fick vänta med registreringen och åka och vaccinera oss. Mamma hade redan bokat tid för vi skulle ändå vaccinera oss men vi var tvungna att ha vaccinet innan registreringen XD   Iaf så träffade vi en svensk läkare som hette Lena Tarry. Efter sticket fick vi en super liten klubba XD   
Sen åkte vi till skolan igen och registrerade mig. De sa de att jag skulle göra ett Engelsk prov på fre ;'S  Hoppas det går bra....      När vi var klara på skolan åkte vi till ett jätte mysigt kafé och åt crêps. De var jätte goda. På kaffét  kunde man måla massa porslins saker så jag målade 2 jätte söta grisar och ett hjärta som ska bli en present till mamma när hon fyller år.
Tyvärr fick vi inte hem de vi målade idag för de skulle brännas först :'/  Men vi ska hämta de i morgon. Då kan jag oxå lägga in en bild på dem :'D    När vi kom hem spelade jag och Emma kort undertiden mamma lagade beacon och pasta sås *mums*   Nu är mamma och Emma på en promenad. Sen ska vi nog kolla lite på tv.  Imorgon ska vi kanske åka ner till Salt Lake City och shoppa lite :'D   Men det är bara om det inte blir så bra väder för annars blir det så varmt i Salt Lake :'S  Fast jag hoppas ändån på bra väder för då ska vi till en jätte fin pool och bada <333

// Sara

Kommentarer
Postat av: Wilma&Savanna

låter skoj Sara :) har du det bra?? jag har inte fått min dator än...:( du måste spela RÄDDA GARY på nickelodeon.se hela adressen är http://nickelodeon.se/nick/games/se/sb_dutchman.html SPELA !!!!!!

2009-08-20 @ 11:15:45
URL: http://sariisiusa.blogg.se/
Postat av: Filippa

poll? xd

POOL o.o

2009-08-20 @ 13:22:08
URL: http://filippaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0