Framme nu !!

Ja, då var jag i USA. Tyvärr har jag inte kunnat blogga på ett tag för jag har ju flygit och internetet skulle ju komma igång. Men nu kan jag & jah hade tänkt lägga in lite bilder på naturen & huset.



Det är då vårt lilla hus. Kanske inte så litet men fint <33 
Under den stora balkongen är mitt rum :'D



                                                                                                                              
En närbild på balkongen / altanen..   Där kan det bli jätte varmt. typ 35 *C 




hihii...   den bild på mig när jag & pappa var ute och cyklade i bergen, det var jätte jobbigt och JÄTTE ROLIGT :'S




En bild på en sjö som heter shadow lake :'D




Jag som sitter och äter Marabou   *mums*





Kolla älgarna som pappa försökte fota när han var ute och cyklade...   De stod och stirrade på honom men när han tog upp mobilen och skulle fota sprang de iväg :'X 

Jag fick göra bilden lite större annars såg man inte älgarna :'C

En sak till. JAG SAKNAR ER JÄTTE MYCKET, NI ÄR BARA BÄST <33

// Sara, nu i usa

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej!! saknar dig JÄTTEMYCKET!!!!!!!!

Våra nya grannar har flyttat in nu, de är ganska roliga, men går inte att JÄMFÖRA med er:(

Kram

2009-08-10 @ 12:35:10
URL: http://gillardigmest.blogg.se/
Postat av: Erika

så sjukt fint ni har det<3

alla saknar dej!!<3



2009-08-10 @ 15:35:14
Postat av: Frida

Så fint hus! :)

Vi saknar dig jättemkt :/<3

2009-08-11 @ 01:33:47
Postat av: Sara

Åhh... jag saknar er jätte mycket, tack för komentarerna <33

2009-08-11 @ 16:33:51
URL: http://sariisiusa.blogg.se/
Postat av: louise

hej sara <3 saknar dig jätte mycket <3 och de va ett jätte fint hus ni har (Y) ehhm.. den bilen ni hhar (lite längre upp) liknar en sån bil vi hade när vi va där :P jaja , berättar lite om vad som hänt när du har vatt borta (a)

jag o frida har blivit medlemmar i stallgänget=(Y):D

ridskolan har börjat igen :D jag fick blitz första gången :) och nu rider jag i samma grupp som elli också :)

baggen saknar dig jätte mycket , o de gör vi också :/

monika i kiosken fyllde år i veckan och jag o frida hade med oss kakor och fillipa hade med sig en prsent (choklad som hennes pappa egentiligen hade fått) :P

här e ganska fint väder men det regnar typ varje natt -.-

och vet du ?! jag ska nog åka på samma ridläger som dig och filippa ! :D men jaja, måste sluta nu annars kommer jag skriva tills det inte går att skriva mer :P ha det bra <3 hör av mig snart igen <3<3

2009-08-22 @ 22:36:49
Postat av: Sara

älgar XD

2010-01-21 @ 21:42:54
URL: http://sariisiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0