Cykel tur i bergen...

Idag har jag & pappa vatt uppe i bergen och cyklat. Det var jätte roligt !!  
Vi tog Town liften upp på ett berg och började cykla mot en stig som heter Mid mountain men vi körde fel så vi kom upp på en svårare och mycket jobbigare stig XD  När vi var uppe på toppen av ett berg stannade vi och åt hem-bakade bullar som vi hade bakat dagen innan *mums*    Sen körde vi vidare...     Vi körde jätte långt och kom til en fin sjö som heter Shadow Lake. Där stannade vi igen och tog en pause. När jag kom av cykeln kändes benen som spagetti för jag var så trött. Men det gick bra för det var super mycket nedförs tillbax. Sjön ligger på 2712 meter ö.h !!    När man cyklar dricker man som en kalv och flåsar som en flodhäst. Det låter konstigt men man gör faktiskt det  XD 

Jag vid Shadow Lake...


Detta gamla skjulet har nog tillhört den gamla silver gruvan som finns i Park City bergen.  Tog ett kort på den gamla, läskiga gruv-byggnaden oxxå men råkade radera den :'/   Den såg verkligen läskig ut för den var fallfärdig och det var massa trasiga fönster  :'S

Kommentarer
Postat av: Erika

låter kul:D

2009-08-17 @ 16:55:09
Postat av: Johanna

Kulkul Saknade unge<3

2009-08-18 @ 14:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0